Tuesday, February 1, 2011

Super Show 3 Malaysia

Annyeonghaseyo yeorobun.. ^^

Dah lame jugak aku tk update blog ni,kan? Rindu aku tk ni? Aa~ Mesti rindu,kan? XD

Okay.. Kalau korang tengok tarekh hari ni ialah 2 Februari,kan? Esok birthay Kyuhyun! Keke~ Happy ni.. Aigoo~ Aku tk curang dgn Yesung la.. Minatminat pon tk bole ke? >,<

BTW,dengar cerite 19 Mac ni Super Show 3 Malaysia.. Malaysian E.L.F dah sedie ke? Kalau dh,aku bagitawu ni.. Aku jealous,taw? Aku dh kumpol duet ni.. Tpi parents tk kasi la.. >,< Agak marah jugak but they're my parents,kan? Tk bole buat pape meh.. But abang sedare aku kate nk belikan tiket utk aku as hadiah PMR.. Mintakmintak dapat la.. Nk sgt pergi ni.. =='

And I really really wanna meet my E.L.Family~~ ^^ <3

Hope dapat jumpe kalian semue.. ^^





No comments:

Post a Comment