Sunday, May 15, 2011

Tumpang Lepas Geram Kejap Ye~

Hello semuenye! Okok. Memang aku dah lame tak update blog ni pon. Kenape? Rindu ke? Aigoo. Sabar wahai peminatpeminatku. xD

Ok. Entri kali ni je korang dh bole agak aku tengah bengang,kan? Orang yg rapat dgn aku mesti dh taw pasal ni. Bengang pasal ape? Berlambaklambak,beb! Maybe not really bengang but more to sad+bengang la. Sabor jele~~ Bak kate Usop Wilcha tu. 

Aku tak mau bukak keaiban org,taw. Tapi aku dah panas gile ni. Dah lame aku tahan pasal ni. Selame ni aku diam je tak bermakne aku tak kesah,okay? 

Firstly bout my own ELFamily la. Sorry kepade mereka yg terase ni. Aku tak mau sebot name diorang coz aku sebenarnye sayang diroang. Weh! Siape tak sayang family sendiri? Cube habaq siket kat aku.

Diorang gadoh sebab ape? Sebenarnye,aku sendiri pon tak taw la. Aku dah try tanye la weh. Tapi semuenye susah nk bukak mulut la. Kalo berite ni,aku tak marah pon. Cume agak terkilan siket la. Tak mau cerite pasal tu lagi la. Meh alih ke cerite yg laen pulak.


Lagi satu punye cerite ni memang bikin panas gua beb. *agak kasar disitu* Pasal siape lagi kalo bukan T.E.M.A.N. Maybe budakbudak form 4 SAMTiSH je yg kenal kami ni. 

Nad,ME,Fakhira

Due org kawan baek saye yg saye mahu di'pulangkan' semule.

Ye. Betol. Lagilagi Nadia Malek,ye? Okay fine. Aku sudah malas mau cerite pasal ni lagi. Dah penat+letih+sedih sangat. So,just stop this whole thing,okay?

Okay fine~ Disebabkan sedih yg terlalu amat sangat ni,teros search lagu Super Junior dekat YouTube la. xD Super Junior can just make me smile la. :D

ENJOY! ^^ 

No comments:

Post a Comment