Tuesday, December 14, 2010

Crazy on K-Drama?

Annyeong!HEHE~Dah lame ke aku tak update?Ade orang yang rindu tak??HUHU~Tak ade punye..Betol tak? XD

Aku ni dah jadik gile K-Drama sekarang..Bukannye tak minat K-POP dah..Cume,aku try nak minat K-Drama jap..Tak bole?Eh....Suke hati aku la.. XP

Aigoo~Siape ade tengok drama He's Beautiful yang baru je aired kat 8TV pukol 8.30 malam tadi?Yah~Aku dapat tengok sampai pukol 9 je pulak..Dah ayah aku yang tukar channel,nak buat macam mane?Melawan?Aigoo~Tak baik la..Anak solehah ni..Takkan buat macam tu punye..Ape la korang ni..Ajar aku yang baekbaek siket la.. *siket je? 

LOL~Even aku dapat tengok kejap pun,dapat jugak tengok kan?Yang aku tak puas hatinye,tak dapat la aku tengok final episod Sungkyunkwan Scandal doe..Cerite tu best..Mulemule tu,aku memang tak suke sebab ceritenye trend lame la..Tapi,bile aku tengok lame siket daripade biase,bole tahan jugak cerite tu sebenarnye..


Rekomen ni..Tengok taw..Jangan tak tengok pulak..Aku start tengok cerite ni pun sebab ade Song Joong Ki..Ala..MC Music Bank tu la..Yang mane 1?Yang paling hujong belah kanan tu,die la.. ^^


Lagi 1 fav drama aku..Aku tengok cerite ni pun sebab ade SuJu's Siwon sebenarnye..HEHE~HANDSOME gile die dalam drama ni..Oh!My Lady tajoknye..


Comel gile anak dengan bapak ni.. XD

BTW,ade drama baru,ye..Drama ni baru keluar kat 8TV..He's Beautiful tajoknye..Ganti Oh!My Lady..


Episod first pun dah best taw?Ape lagi episodepisod die yang lain?Tak sabarsabar aku nak tengok.. ^^


Drama ni lagi la..Dah famous beb!It's Okay,Daddy's Daughter namenye..Baru sampai episod 3 je kot ditayangkan..Aku pun tengah semangat tengok drama ni kat internet..Kenape drama ni hebat sangat impaknye??Sebab ade Super Junior's Donghae and CNBLUE's Minhyuk meh..Cute gile diorang..Donghae punye watak memang penyabar gile la..Minhyuk pulak keluar kejap je dalam cerite ni..Baru episod 3 je..Tak taw lepas ni Minhyuk keluar lagi ke tak,en?Tapi,drama ni memang best..Betol~Jalan ceritenye bole tahan la..Rekomen lagi ni..^^

CNBLUE's Minhyuk

Super Junior's Donghae
Lagi 1 je drama yang aku nak rekomen..Tapi,drama ni tak aired lagi..Bakal keluar lepas The Fugitive:Plan B rasenye..Tak sabar ni..

Jeng..Jeng..Jeng.. XD



Name drama ni President..Semangat pun sebab ade Sungmin je..Siape Sungmin???Super Junior's Sungmin la..Aigoo~Itu pun tak taw ka??And ade khabar angin yang tak berape berangin mengatekan Super Junior yang menyanyi OST drama ni..Lagi la aku semangat..So,aku try search kat Google..Jumpe pulak tu..Dekat twitter pun dah heboh..Cume aku je yang malas nak ambek peduli.. XD


Sebelom ni,Super Junior K.R.Y..Sekarang ni,Super Junior K.R.S pulak ke?Macam Kadet Remaja Sekolah je..KEKE~Tak mau la..Aku sokong Super Junior K.R.Y jugak.Sebab ade Yesung..^^

Okay la..Tu je kot..Malas mau tules apeape lagi..Annyeong~ ^^

Donghae's new twitter update ^^

No comments:

Post a Comment