Wednesday, December 1, 2010

Cerite 1 minggu berCUTI

Hello..Hello..
Yah~
Dah lame gile kot aku tak update blog..
Bukan setakat blog je..
Online facebook pon tak boleh,taw?
Agak sebel semenjak tu..

So,sepanjang aku ber'cuti' from online ni..
Aku habeskan mase aku dengan bermain game yang berlambaklambak kat dalam laptop ni..
Rasenye dah tak ade game kot yang aku belom try kat dalam laptop ni..

BTW,korang taw tak kenape aku cuti seminggu ni?
Semuenye sebab WIFI aku tu lah..
Nak buat problem time cuti jugak..
Bapak bosan gile aku kat rumah time tak ade connection..
Tengok TV and main game je la keje aku..
Korang piker aku pemalas sangat?
Aku ade jugak buat keje rumah ek..

So,disebabkan aku tak boleh online..
Aku telah meminte pertolongan from Team K-POP aku..
HUHU~
Yakni Roshada Ulfah,Nieza Mihat and the one and only Masliana Sani
Aku mintak diorang untuk bagi aku apeape news pasal K-POP ni..
Naseb baek ade diorang taw..
Kamsaa korang!! ^^

Disebabkan itu la,Shada pon reply meseg aku..
Tu pon naseb baek jugak la handset aku ade kredit taw..
Kalau tak,naya aku..

Shada kate ade news hangat..
Aku pon cam agak semangat la..
Tibetibe Shada kate nak call aku je lagi senang..
Aku pon tak kesah la..
Asalkan bukan kredit aku yang kene keluar..

So,bile phone pon sudah berbunyi dan tertera la name 'Shada'..
Aku pon angkat la.. *perlu ke cerite sampai mcm tu?
Shada kate ade news pasal SuJu Oppa aku..
Lagi la aku semangat..

Ruperupenye cerite pasal Mnet Asia Music Award tu..
Aku tak tengok..
So,aku tak taw apeape la..
Yang buat aku bengangnye,Shada kate SuJu tak menang apeape award..
Masalahnye,award tu memang patot jadik milek diorang..
Awardnye bukan 1 je ek..
Ade 4..
Rugy gile maa~
Agak sedih la sebab Leeteuk kate kalau boleh die nak menang award tu..
Tahon depan die nak pergi military la..
Kesian die taw..
Bukan die sorang je..
Heechul pon pegi jugak..

Dengar cerite,SuJu tak menang sebab diorang tak attend event tu..
Abes tu,Rain pon tak attend event tu..
Tapi kenape die menang?
Taw la Mnet dengan SM Ent. tak berape baek..
Tapi jangan la involve kan SuJu skali..
SHINee,SNSD and f(x) skali la..
Seriously,fikiran diorang tak matang langsong..
Macam budakbudak la..

So,bile Shada borak dengan aku dalam telipon tu..
Aku tak sedar pon dah berape lame kitorang berborak..
Tibetibe Shada yang stop kan dulu la..
Kalau nak tunggu aku?
Sampai besoknye pon tak habes..
LOL~ 

Bile dah habes call tu,aku tengok duration pulak..
Ruperupenye,dah dekat setengah jam kitorang berborak sakan sampai tak engat dunie..
Bende ni dah pena pon jadik kat aku..
Time tu borak ngan Nieza taw..

Malam tu,aku engat nak study Tafsir Hadis ke Feqah Tauhed..
Aku pon dah lupe..
Aku call Nieza sebab na tanye pasal tajok mane yang masok..
Lastlast,perbualan kitorang melalot la pasal K-POP..
Agak lame jugak lah kitorang borak..

Baru semalam aku dapat bil telepon..
Ade nombor Nieza..
Nak dekat 4 ringget jugak la kene bayar..
So,this is for Nieza..
"Ko bayar balek bil telepon aku.........."
Kamsaa~ *tak segan sedangkan aku yang call die

Dan FYI,kredit aku bulan ni memanjang je low..
Sebab ape?
Sebab team K-POP ni lah..
Nak meseg Nieza,Shada and Mas skali..
Wah~
Kredit aku habes kat korang je la,ye?
Sampaikan Mas pon kene gune handset bapak die sebab tak ade kredit..
Wakaka~
Fatihah Hamdan pon same jugak..
Meseg dengan aku sampaikan kredit die habes..

Okay la..
Tu je kot..
Banyak lagi nak cerite tapi rasenye takkan cukop kat post ni..
Jumpe lagi~ ^^

Heechul Leeteuk

No comments:

Post a Comment