Friday, November 26, 2010

KENE TAG LAGI MEH ~

Hai semuenye..
Ape khabar korang?
Sehat tak?
Kalau tak sehat,makan ubat..
Jangan jadik pemalas meh..HIHI~

Okay..
Disebabkan aku baru sahaje dapat taw URL blog FATIHAH HAMDAN,aku baru jelah perasan yang die ade tag untok aku..
Aku sebenarnye agak malas bile babbab tag ni..
Malas nye melampaui batasan lah..
Tapi aku layan jugak malas tu even aku tak suke..

Seriously la aku cakap..
Soalannye tu macam tak perlu ditanye,okay?
Aku macam agak boring menjawab soalansoalan tu..

1. kenape ak pilih name blog ak camtu ?

Sebab aku memang seorang E.L.F *EverLastingFriend

2. 5 perkara yg aku suka ?

* Hidop aku
* Family aku
* Kawankawan aku
* Bias aku ( Yesung,Onew,Junsu )
* Page aku

(Sorry la..Aku memang tak taw nak jawab ape..)

3. 5 perkara yang aku ta suke ?

* Orang kutokkutok aku
* Bile tak dapat ape yang aku nak
* Penipu,pembelot ( Semue PE.....lah )
* Orang yang tikam dari belakang
*Orang yang tak menghargai

4. tag orang lain

Hanizah Mihat
Aryna Abd Halim
Najiha Fuzi
Anis Sofea
Adeeba Raman
Miera Suhaimi
Masliana Sani


Boring kan jawapanjawapan aku?
Serius aku tak ade mood langsong memalam bute ni..
Aish~
Nak tido la macam ni..
Annyeong~


Super Junior - Marry U

Hope lah sangat supaye 
South Korea dengan North Korea tak berperang
Kalau berperang jugak,OPPAOPPA 
aku boleh lah pindah Malaysia je <3

No comments:

Post a Comment