Sunday, November 14, 2010

Yes! Finally!! I'm gonna get it! ^^

Hey guys!
Amacam hari korang?
Okay tak?
Kalau tak okay,esok ade lagi..
Okay kan jelah esok..
Kekeke~

Aku penat lah sekarang ni..
Tadi teman mak aku pegi shopping jap..
Mak aku tengah dalam mood yg soooo good lah time tu..
So,i decided to ask my mom bout something ::

Me : Ibu,kakak nak beli baju lah..
Mom : Alaa..Nanti beli jelah dekat Jusco ke ape..
Me : Tapi baju yg kakak nak beli tu tak ade jual dekat Jusco kot..
Mom : Baju ape pulak ni?Baju Korean lah tu..
Me : *Aish~ mane pulak ibu tw ni?* A'ah..Tapi kene beli online lah..
Mom : Habis tu,kakak taw ke macam mane nak beli gune online ni?
Me : Tw..cume nak bank-in je yg kakak tak taw..Ibu boleh buatkan tak bank-in tu?
Mom : Oh..bank-in..Alaa..Senang je..Tapi kakak ade duet tak?
Me : Hehe~ pasal tu..Ibu gune duet ibu dulu boleh tak?
Mom : Yelah..Kakak dah order ke belom?
Me : Belom lagi..Tengah nak confirmkan dengan ibu dulu..So,boleh lah ni?
Mom : *Anggok2

Yes!Dalam hati ni cume Tuhan je yg taw..
Happy yg amat lah..
Memang aku ni pandai bodek kan?
Tulah tuahnye jadik the only daughter tw?


Ni lah baju yg aku nak beli tu..
Ade long sleeves and also short sleeves..
Aku dah tanye pendapat ramai..
Suare ramai mengatakan yg aku patot beli short sleeves..
FYI,yg short sleeves lagi murah kan?
Wee~
Plus..
Aku nak beli light stick skali..
Okay2..
Aku taw korang mesti pikey aku ni macam membazer je kan beli semue tu?
Never mind..
It's my thing and my money..
Suke ati korang nak cakap ape..
Aku memang jenis yg tak kesah..

Aku nak beli sekarang pun sebab aku kan start minat SuJu pun tahun ni..
Aku minat SHINee lebih awal..
Lepas Nieza Mihat membebel kat aku macam2 pasal SuJu,barulah aku start nak minat diorang..
BTW,aku tak pegi pun SS2 ari tu..
SS3 tu macam 1st time lah bagi aku..
Sebab tu aku punye semangat lebih..
Wakaka~
Okay lah..
That's all kot..
Annyeong~ ^^

No comments:

Post a Comment