Monday, November 22, 2010

First time tag by other Blogger..Kamsa~ ^^

Annyeong guys!
Okay..
Disebabkan aku ni still baru dalam bidang 'Blog'..
Aku tak berape paham lagi pasal TAG and AWARD ni..
Yelah..
Aku ni still KUNO.. *but not that KUNO like Amer Qusyairi tu
Naseb baek Arina tolong aku tadi..
Kamsaa,Arina..^^

Okay..
Disebabkan aku baru perasan yg ade 2 orang member aku yg dah tag untok aku..
So,aku post skarang je lah..

Tag ni bukan dari someone je,okay?
Dari 2 orang sebenarnye..
Arina and Anis..
Haa~
Amek ko..
Duedue skali bagi..


Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?


Family,T.E.M.A.N,Nabil,Kak Shakirah Azzahar.. ^^


Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?


Dekat rumah je kot or dekat dewan ke..Tak pernahlah pasang anganangan pasal tu..Tema??Blue for sure..^^




Adakah korang sedang bercinta sekarang?

Yup..BTW,soalan yg tak logik okay?HUHU~



Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Depends dengan mcm mane care die layan aku..


Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

Dekat Shopping Mall jewp..Tak cukop bajet nak pergi jaohjaoh..



Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

E-POP of course..JYJ as muke depan gitu..

Apakah nama penuh korang?

Afifa Ezany Muner ^^

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Paling mesre? My mom la..Same jantine,same taste lagi tu..

Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?

Tak perlu tanye pon dah taw kot..

>Super Junior
>SHINee

Paling nak jumpe la.. <3



Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Sudah tentu..Aku ni rajen tw.. ^^

Pilih salah satu, peluk atau cium?

Both la..Susah nak pileh,tw?HUHU~

Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Korea meh or Hangul?HAHA~ sengal la..Same je sebenarnye tu..


Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang

Muslim,my friend,pakai tudong..

5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
Benda? bukan orang? haha , oggay ;)

Laptop
Handset
T-Shirt Super Junior
Earphone
Television


5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

It's You,Sorry Sorry,Bonamana,It Has To Be You,Listen To You
(Semuenye lagulagu Super Junior ek)

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

10 April 1995..Sambot kat rumah je la..

 7 orang blogger yang korang nk tag

Nur Athirah
Najiha Fuzi
Masliana Sani
Hanizah Mihat
Unnie Safura Amirah
Fatihah Hamdan
Roshada Ulfah

No comments:

Post a Comment