Friday, September 3, 2010

3 September 2010

patotnye aku update blog semalam..
tapi ade prob siket..
takpelah..
yg pnting,aku update skrg..
semalam memang best gile lah..
tak belaja lgsong n sumenye buad keje maseng2..
aku,ryna,miera,anis,aien,maira,deeba gi merayap..
kitorang naek kelz form2..
buad ape lagy?
amek gamba,gamba n gamba..
agak lame jugaklah kitorang kat atas tu..
aku sempat amek pic ngan isma..
pic ni kitorang amek kat kelz 2 darulkhuldi..
bkn pic ni je yg ade..
byk lagy..
nak tengok??
aku paling suke pic ni..
cume anis tak berape nampk lah..
pic ni kitorang amek ari kames..
before turon gi amek tande tgan cegu tok koko tu..
nampak cam crowded gile en??
kitorang memang gile..
sengal2..
rugy maira takde..
adeeba pulak photographernye..
mate yg mane lagy cantek??
haha~
pic atas tu pulak aku promote MINYAK KAYU PUTIH..
tyme tu tenga saket perot..
pinjam jap dari bilek saket..
arassssssssooooooooo..
thats all je lah utk ari ni..
aku dah tk taw nak tules ape..
annyeong!!

No comments:

Post a Comment