Tuesday, September 14, 2010

Raye Pertame :)

salam semue~
aku tenga dalm mood yg happy..
so,boleh kate byk lah yg aku nak cerite ari ni..
korang tinggal dengar je..
aku nak cerite pasal raye pertame ari tuh..
skrg sebenarnye dah masok raye ke lime..

baby yg tengah bareng tu..
anak pakcik aku..
baru masok berape ari je..
comel lah doe..
yg abg2 die sumenye kepale besar..
serius..
betol2 kepale besar..
berbenjollah kepale korang bile kene kepale diorang..
hahaha~
this is my mom,auntie n my cousin too..
ni tyme raye kat rumah pertame waktu malam lah..
waktu siang punye,tak sempat ambik lah..
sori ye..
tengok ni ha..
YA ALLAH!!
dah mengantok sangat lah tuh..
hahaha~
sampai sempat pulak tidor tyme beraye..
tuh baru raye rumah pertame tuh..
ni budak paling batak pernah aku jumpe..
baru dapat 2 ringget je pun nak mintak ambik gambar..
ni pulak tyme kitorang raye kat rumah ke 2..
tengok ni ha..
ibu nampak macam semangat gile nak dengar cerite..
serius lah weyh..
kalau korang ade tyme tu,korang sendiri rase excited nak dengar..
cerite dorang sumenye best2..
tu je lah cerite aku pasal raye pertame ye..
salam~

No comments:

Post a Comment