Tuesday, September 14, 2010

Raye Kedue :)

hello~
skrg,aku nak sambung pasal raye kedue pulak..
tapi sebenarnye,tyme raye kedue..
aku dgn family tenga on the way balek kampong..
tak sabar2 lah tyme tu..
tapi dalam mase yg same,tak nak sebenarnye..
sbb,bile balke kampong nanti,mesti tak ade line..
ssusah gile nak mesej org tu..
tapi,naseb baek lah celcom boleh dapat line..
hihi~
dapat jugaklah hilangkan rindu..
nak taw tak ape je yg kitorang buad kat kampong??

okay..
picture2 nye buad spoil lah..
its okay..
korang still boleh tengok kan?
petang tu,tyme dah nak maghrib..
tibe2 pulak hujan..
kitorang..ape lagy?
maen hujan lah..
lagypun,dah lame diri ini tidak bermaen hujan..
dek aku yg afiq tu siap ambik picture ngan kerete kitorang lagy..
batak betol..

tyme malam pulak..
maen mercun plus bunge api lah..
sampai mati lampu jalan tu sebab bunyi mercun kuat sangat..
haha~
betollah..seram gile pulak tyme tu..
kitorang teros cabut lari masok rumah..
anis sempat berposing..
haha~
tibe2 afiq pulak menyebok..
manusie ni pulak..namenye aina..
taw tak die tengah buad ape?
tengah bergayot dengan pakwe die tu..
terpakselah aku temankan die dekad luar..
kene gigit nyamok pun takpelah..
demi cousin yg paling rapat kan??
okay guys..
tu je yg aku boleh kongsi kod..
bye all~

No comments:

Post a Comment