Sunday, August 28, 2011

Berbuka Puasa Bersama Mereka :)

Assalamualaikum! ^^ Jawab lah. Tak jawab,dose tau. xD

Ok. Aku nk teros start entri aku kali ni. Pasal berbuke puase dgn rakanrakan sekelas aku,4 Darul Khuldi yg meletop semuenye tu. kkk~ 

Finaz,G-ha,Me :)


Ni gambar yg diambil sebelom berbuke,ye? Muke menahan kelaparan + muke tak suci. xD 

Puteriputeri 4DK

Ni budakbudak perempuan je. Lelaki pemalas sgt. Entah hilang ke mane semuenye. Happy tak? ^^ Tapi ni bukan semue laa. Ade yg tk dtg sbb rumah jauh and macammacam lagi sebab laa. 

Dedeq,MAMA Shikin and me :)
Bermanje sebentar bersame MAMA tersayang. Macam datin tk Shikin tu? Kalo korang ade time tu,gerenti korang setuju dgn pendapat aku ni. 

Ady Lutfi

Daniel Den

Ijat Maulana
3 orang mamat yg bole dikatekan rapat dgn aku dalam kelas even selalu gadoh. Except for Den laa. 


Makanan memang banyak gile. Serius aku cakap. Korang tengok gambar pon tau betape banyak pinggan mangkuk yg ade dekat situ. And secare jujurnye,MAMA Shikin yg tukang habeskan makanan lebih tu. Semangat tau my MAMA. 

Me and Salo :)


Aku tau korang mesti terfikir 'Name die Salo ke? Kenape macam name org lame?' Bukan name die yg betol pon tu. Name glamour je. Name betol die Farah. Korang tk perlu tau kot sejarah macam mane bole terbitnye name Salo tu. No need to think laa.

Bersame tuan punye kamera,Aryna Abd Halim ^^ Klik name tu utk pegi blog die. :)


And lastly,from me :) 

사랑해요,BLOGWALKERS ^^ 

All credit goes to Aryna Abd Halim :)

No comments:

Post a Comment